قالیشویی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

قالیشویی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

  • ۱
  • ۰

 

خشک شویی مبلمان

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما مطرح شود این است که شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان چیست؟ و چگونه قالیشویی تهران، خشکشویی مبلمان را انجام می دهند.

اگر مبلمان شما چوبی یا پارچه ای است ، بهتر است از سرویس خشکشویی مبلمان استفاده کنید ، خشکشویی مبلمان با دستگاه های مخصوص خشکشویی مبلمان و با شامپو های مخصوص مبلمان انجام می شود. این دستگاه ها تمام سطوح مبلمان را تمیز کرده و با خشک کردن آن از آسیب پوسیدگی به مبلمان که در روشهای شستشوی مبل دستی ، رخ می دهد جلوگیری می کند.

خدمات شستشوی مبل در قالیشویی الهیه با دو دستشگاه پیشرفته و روز دنیا ، انجام شده که یکی از آنها دستگاه شوینده بوده ، و دیگری دستگاه وکیوم و خشک کننده است  ( تا آسیبی از نظر  وجود رطوبت در مبل وارد نشود).

ابتدا مبلمان خود را با دقت جارو بکشید و سپس برای تمیز کردن تمام زوایا و قسمتهای کوچک مبل،سرباریک لوله جاروبرقی را بگذارید و دوباره جارو بکشید.

هر مبلی با پارچه و جنسی متفاوت است و مواد خاصی در آن به کار رفته است بنابراین قبل از هرگونه شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان ،برچسب مبل را بخوانید تا از طریقه شستشو متناسب با مبل آگاه شوید.

باتوجه به برچسب، اگر شوینده ای متناسب محلول در آب بود میتوان مقداری شامپو فرش را با آب ترکیب کرده و درون اسپری ریخته و سپس با اسفنج مبل را شستشو دهید.

جهت از بین بردن بوی نامناسب به علت باقی ماندن و کهنه شدن لکه روی مبل ،از سرکه سفید و جوش شیرین استفاده کنید.

اگر جهت خشکشویی مبلمان روی برچسب مبل، شوینده حلال در آب نباشد متناسب بود، میتوانید از مواد پاک کننده ی آماده در فروشگاه ها استفاده کنید.در آخر با استفاده از بخارشوی آن را تمیز می کنند.

 مبلمان جز جدایی نا پذیر خانه های امروزی است. برخی از مبل ها تشک چسبیده به بدنه دارند و برخی دیگر از مبل ها تشک جداگانه ای دارند که می تواند جدا شود. در این میان قابل شستشو ترین مبلمان مبل هایی است که تشک آن ها جدا می شوند و به صورت زیپ دار هستند و قابلیت این را دارند که لایه رویی آن ها جدا شده و شستشوی آن انجام شود و بار دیگر در جای خود قرار بگیرد.

اما برای مبلمانی که چنین امکاناتی ندارند شستشوی مبلمان کار کمی سخت تر است و به نظر کار غیر ممکنی می رسد زیرا که به فوم و اسکلت چوبی مبلمان آسیب وارد می شود. راه حل این مشکل خشکشویی مبلمان است که به داد مبل های چرک و کثیف می رسد که از خدمات قالیشویی قیطریهاست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی