قالیشویی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

قالیشویی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

  • ۰
  • ۰

خشکشویی فرش

آیا خشکشویی فرش در منزل امکان پذیر است؟

شاید شما هم با شنیدن عبارت خشکشویی فرش در منزل تعجب کرده باشید. مگر می شود که فرش را آن هم در منزل خشکشویی کرد.همان طور که می دانید خشکشویی لباس هم نسبت به شستشوی کامل آن در لباسشویی و سپس اتو کردن آن مزایای بسیاری دارد.در مورد فرش هم همین طور است.

قالیشویی ارائه دهنده خدمات شستشوی فرش، موکت، پتو، مبلمان و همچنین خدمات خشکشویی فرش، موکت و مبلمان با اعزام همکاران به منزل شما خدمات خشکشویی را در منزل شما انجام خواهد داد. مزیتی که خشکشویی در منزل دارد این است که نیاز نیست که منزل مان برای مدت زیادی برهنه شود. در این زمان ها ما احساس بدی خواهیم کرد. پس خشکشویی انجام می دهیم تا در کمترین زمان بتوانیم از فرش مان دوباره استفاده کنیم.

در چه صورت خشکشویی فرش در منزل صورت می گیرد ؟

اگر فقط قسمتی از فرش منزل تان کثیف شده است و شما مایل نیستید که آن را به طور کامل شستشو کرده و به قالیشویی بسپارید قالیشویی ونک گزینه مناسبی خواهد بود.

اگر جنس فرش شما بسیار نازک است و این نگرانی را دارید که در صورت سپردن آن به قالیشویی آسیب خواهد دید، خشکشویی گزینه مناسبی برای شما است.

اگر فرش بسیار گران بهایی دارید و فقط روی آن گرد و خاکی شده و آلودگی دارد قالیشویی پونک انتخاب بسیار خوبی است.

اگر نوزادی دارید و چهار دست و پا روی فرش راه می رود و شما نگران این هستید که به دلیل باکتری ها و قارچ های روی فرش فرزند دل بندتان بیمار شود خشکشویی در فواصل نزدیک می تواند به از بین بردن باکتری ها و قارچ ها کمک کند.

اگر حتی موکت منزل تان آلوده شده است و نگرانید که در صورتی که آن را بشویید پرز بدهد و یا رنگ آن تغییر کند هم خشکشویی برای شما انتخاب بسیار خوبی است که بدون تغییر رنگ یا آسیبی موکت یا فرشتان تمیز می شود.

همه این کارها می تواند در منزل شما اتفاق بیفتد و فرش شما به سرعت آماده استفاده دوباره شود که قالیشویی الهیه تمام آن را در منزل شما انجام میدهد.

در نظر داشته باشید که فرش شما برای این که خشکشویی شود نباید پرز زیادی داشته باشد.پرز می تواند مانعی برای خشکشویی فرش باشد.پس اگر تمایل به این کار دارید ابتدا مطمئن شوید که فرش تان پرزی نداشته باشد.

خشکشویی فرش ها باید به طور منظم برای حفظ نظافت فرش ها انجام شود. بطور صحیح از فرش های خود مراقبت نمایید تا برای سالیان زیادی برای شما کارایی داشته باشند.
فرش های پشمی دارای بالاترین کیفیت می باشند . فرش از الیاف طبیعی با ماندگاری طولانی می باشد. از ویژگی های قالی های  تمام پشم , این می باشد که در مقابل آـش مقاوم هستند .بنابراین برای استفاده در اطراف شومینه ایده آل می باشند.
خشکشویی فرش زمانی برای شما مهم می شود که شما فرش های عجیب و غریب مثل یک فرش سرسبز شرقی و یا یک فرش پرتراکم فارسی یا هر فرش عتیقه یا ارزش دیگر را برای پوشش کف منزل خود استفاده می نمایید. با داشتن فرش گران قیمت , شما علاقمند می شوید که به یک شرکت قالیشویی معتبر مراجعه نمایید که قالیشویی پاسداران می تواند در این امر در خدمت شما باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی