قالیشویی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

قالیشویی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

  • ۰
  • ۰

خدماتی که یک قالیشویی معتبر باید ارائه دهد چیست؟

با گسترش تقاضا و تولید در بازار و همچنین با روی کار آمدن انواع فرش از دستباف نخی و پشمی و ابریشمی گرفته تا انواع تابلو فرش و نمونه های متنوع فرش ماشینی و موکت، پتو، روفرشی و همچنین استفاده از خوشخواب، مبلمان اداری و خانگی در جنس های مختلف چرم، کتان، نخ، مخمل و… ارائه خدمات برای نظافت این وسایل نیز به کارخانجات قالیشویی سپرده شده است.

از جمله خدماتی که اغلب مراکز معتبر و باتجربه قالیشویی از جمله قالیشویی تهرانبرای مشتریان خود به ارمغان آورده اند، می توان به شستشوی انواع فرش از دستباف گرفته تا ماشینی و فانتزی، اعلاشویی، شستشوی انواع مبل(خشکشویی مبلمان)، پرداخت، رفوگری و رنگ برداری و قلم زنی، دواشویی، دارکشی و اتوپرس، شیرازه و چرم دوزی، شستشوی موکت، شستشوی پتو، شستشوی تشک اتومبیل و همچنین شستشوی خوشخواب و… اشاره کرد که این مراکز برای پیشی گرفتن از رقبایشان با متدهای روز دنیا و بهترین نحو ممکن این خدمات را انجام می دهند و در تلاشند تا برای مشتریانشان بهترین باشند.

یکی از گزینه ها  برای انتخاب یک قالیشویی از بین قالیشویی های مجاز کیفیت خدماتی است که ارائه می دهد که کیفیت خدمات شامل نوع برخورد با مشتری، کیفیت شستشو، زمان تحویل، عمل به تمام تعهدات خود است . که در این راستا قالیشویی الهیهتمام تلاش خود را کرده است و به همه تعدات خود عمل کرده است.

با پیشرفت تکنولوژی وظهورعصر ارتباطات ، روز به روز انسان ها به زندگی راحت تر و استفاده از خدمات با کیفیت و در عین حال سریعتر سوق می دهد.

که در این زمینه بسیاری از قالیشویی برای سهولت کار مشتریان خود سیستم رزرو آنلاین را قرار داده اند که به صورت اینترنتی و پاسخگویی 24 ساعته در خدمت مشتریان خود هستند. علاوه بر این خدماتی که ذکر شد که در هر قالیشویی انجام می شود باید توجه داشت که همه این خدمات توسط کادر با تجربه و متخصص در امور فرش انجام گیرد زیرا اگر غیر از این باشد آسیب های جبران ناپذیری به فرش وارد خواهد شد. قالیشویی قیطریهدر همه امور از کادر با تجربه و فنی خود بهره گرفته است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی