قالیشویی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

قالیشویی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

  • ۰
  • ۰

قالیشویی الهیه


روزها و سالهاست که امر شستن فرش در اختیار کارخانه های قالیشویی قرار گرفته است و کمتر کسی پیدا می شود که این کار را خود در منزل انجام دهد.

قالیشویی الهیه که جزء این کارخانه ها محسوب می شود، دارای امکانات مکانیکی و دستگاههای پیشرفته ای است که در امر شستشوی فرش استفاده می شود و استفاده از این دستگاهها علاوه بر اینکه امر شستن فرش را سرعت بخشیده، بر دقت در کار را و نیز تمیزی فرش را دوچندان کرده است.

شستشوی فرش دارای مراحلی است که مرحله اولیه آن غبار روبی است که هم دستی و هم مکانیکی انجام می گیرد. در شستن فرش بباید دقت زیادی به نوع فرش داشت چون در بین فرش ها، فرش های دستباف از حساسیت زیادی برخوردار هستند و ممکن است در حین شستشو دچار تداخل رنگها گردند.

در قالیشویی الهیه علاوه بر شستن فرش ، رفوکردن نیز انجام می شود که این عمل به باز آفرینی و ترمیم قسمت هایی از فرش که دچار آسیب دیدگی، پوسیدگی و پارگی، سوختگی، بید زدگی، و … می شود.

رنگبرداری یا لکه برداری کار دیگری است که در قالیشویی الهیه انجام می شود که معمولاً این کار روی فرش های دستباف انجام می شود و دلیل اینکه فرش دستباف نیاز به رنگبرداری دارد این است که تقریباً ۸۰ درصد قالیهای دستباف پس از تماس با آب و مایعات از خود رنگی پس می دهند و معمولاً رنگهای تیره وارد قسمتهای روشن قالی می شوند و چهره ی بدی به گلها و نقشه ی قالی می دهند.

تداخل رنگ فرشهای دستباف معمولاً بر اثر مواردی چون: ریختن آب در منزل روی فرش، ترکیدن لوله و نشتی فاضلاب و شستن نادرست قالی دستباف بدون مواد شوینده لازمه در منزل و یا سپردن قالی دستباف به مراکز و قالیشویی های غیرمجاز و بدون تجربه رخ می دهد.

قالیشویی الهیه در همه موارد با تجارب خود وارد شده است که همه شما را به یک اطمینان صد در صدی انتخاب این قالیشویی می رساند و نمونه کارهای ما گویای این اعتماد می باشند و ما پاسخی در خور اعتماد شما داده ایم.

رضایت شما از کار ما نشانه ی موفقیت  در حرفه خود است و ما این رضایت را اجر می نهیم و این رضایت ما را به درجه و رتبه بالا برای انتخاب می رساند.


قالیشویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی