قالیشویی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

قالیشویی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

مطالب در مورد قالیشویی و شستشو قالی

  • ۰
  • ۰

قالیشویی

قالیشویی

قالیشویی نیاوران نیز قرین به چند سال است که در این حرفه پانهاده است و در این راستا نامی نیک از خود بجا گذاشته است. حرفه قالیشویی حرفه اس است که با بهترین و زیباترین هنر ایران سر و کار دارد و از این لحاظ حساسترین رشته است . حساسیت از لحاظ حفظ بافت و تاروپود فرشی که گرانبهاترین هنر در جهان محسوب می شود. در قالیشویی و کلا فن شستن فرش باید به نکات ریزی دقت کرد تا به تار و پود فرش صدمه وارد نشود.

در زمانهای گذشته فرش های دستباف زیادی وجود داشتن ولی با ورود دستگاههای مکانیکی فرش ماشینی در جرگه ی هنر فرشبافی قرار گرفته است و در این بین نگه داری از فرش دستباف به دقت بیشتری نیازمند است و این دقت زمانی بیشتر می شود که نیاز به شستشو باشد.

قالیشویی نیاوران در این زمینه از پرسنل با تجربه خود کمک گرفته است و در زمینه هر دو فرش چه دستباف چه ماشینی تجارب زیادی را در خود دارد و با اطمینان می تواند خود را در جرگه ی بهترین قالیشویی ها قرار دهد.

قالیشویی نیاوران علاوه بر تجربه زیادی که در زمینه فرش و مبلمان و موکت دارد هدف اصلی خود را رضایتمندی و امانتداری قرار داده است و با تمام توان نیروی انسانی خود و نیروی دستگاههای تمام اتوماتیک خود در حفظ فرش مشتریان کوشیده است.

قالیشویی نیاوران می تواند شما را در هر زمینه ای راهنمایی کند و تجربه خود را در انواع لکه ها و رنگ ها در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید بهترین روش را در مورد فرش خود به کار ببرید. دقت در این زمینه و پرسش از مجربترین افراد باعث می شود که از صدمه خوردن به فرش جلوگیری  شود. ما در همه ی زمینه ها اعم از رنگبرداری ، رفوکردن ، خشکشویی و غبارروبی و …. می تواند در خدمت شما باشد و دغدغه ما نیز مانند شما ارائه بهترین کار است. نمونه کارهای ما را از دوستان و آشنایان خود بخواهید، یقیناً شما  نیز ما را معتمد خواهید دید.


قالیشویی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی